Referencje - Uniwersytet w Cambridge


2792.10 zł brutto

2270.00 zł netto


Uniwersytet Cambridge jest jedną z najstarszych uczelni na świecie i największym uniwersytetem na terenie Wielkiej Brytanii. Renoma uczelni, zbudowana dzięki niezwykłym osiągnięciom naukowym studentów oraz pracowników, znana jest na całym świecie. Departament fizyki na Uniwersytecie Cambridge tworzy 15 grup badawczych, składających się łącznie z 650 pracowników, a do sieci podłączonych jest 2600 adresów IP. Dla zespołu z laboratoriów IT w Cavendish bardzo pracochłonnym okazało się znalezienie równowagi pomiędzy potrzebami bezpieczeństwa oraz swobodną współpracą naukowców w sieci.

BADACZE MOGLIBY DZIELIĆ SIĘ WYNIKAMI SWOJEJ PRACY

Badania, które mają miejsce w laboratoriach Cavendish, wymagają współpracy z innymi społecznościami naukowymi. Współpracę tę wymusza często fakt prowadzenia badań przez kilka ośrodków, które finansowane są z jednego źródła. Dodatkowo naukowcy dumni ze swoich osiągnięć chcą dzielić się nimi z innymi. Tego rodzaju współpraca wpływa na bezpieczeństwo zgromadzonych danych. Jak wobec tego zachować równowagę pomiędzy dzieleniem się wynikami, a użytecznością i bezpieczeństwem sieci. Bardzo łatwo zburzyć ten delikatny balans poprzez położenie większego nacisku na bezpieczeństwo systemu. Skutkiem tego jest zwiększone prawdopodobieństwo spadku wydajności sieci. Problem ten został w pełni rozwiązany dzięki produktom firmy NETASQ. Ilość incydentów drastycznie spadła, a ataki zostały wyeliminowane bez zauważalnego obniżenia wydajności sieci.

"Dla zespołu IT w Cambridge bardzo czasochłonnym stało się utrzymywanie bezpieczeństwa sieci na odpowiednim poziomie. - Wciąż ustalamy politykę bezpieczeństwa zamiast ją udoskonalać" mówi lan Mackey, IT Manager w laboratoriach Cavendish. "Jeden atak generuje koszty w wysokości 6000 funtów, tylko w celu wyśledzenia gdzie ktoś dotarł i dlaczego. System NETASQ jest u nas od stycznia 2006 roku i od tego momentu nie mieliśmy żadnego ataku. Poprzednia technologia sprawiała, że nasz zespół Computer Emergency Response Team (CERT) pracował na granicy wytrzymałości".

NETASQ Success Story UNIVERSITY OF CAMBRIDGE

"Przy cenie za godzinę rzędu 76,45 Euro łączny koszt doraźnej prewencji rósł lawinowo" twierdzi Mackey. Dzięki rozwiązaniu NETASQ incydenty w Cambridge zostały zredukowane do zaledwie 10% poprzedniej ilości. Udało się również ograniczyć ilość zagrożeń z 60 do zaledwie 5-6 dziennie. Na sam monitoring zdarzeń poświęcano kiedyś ponad 1,5 godziny dziennie. Teraz zespół Mackey'a monitoruje swoją sieć 2-3 razy tygodniowo.


INTUICYJNE NARZĘDZIA ADMINISTRACYJNE

"Poprzednie rozwiązanie do monitoringu zostało zastąpione jednym z mniejszych modeli NETASQ, który przejął na siebie wszystkie zadania związane Z nadzorowaniem sieci" mówi lan Mackey "Posiadamy rozwiązania bezpieczeństwa innych producentów, które stosujemy do ochrony naszych serwerów. Teraz nie ma Z nimi problemów, ponieważ NETASQ zatrzymuje wszystkie zagrożenia zanim do nich dotrą".

Mackey stwierdza, że poznał firmę NETASQ jako zespół ludzi entuzjastycznie nastawionych do pomagania. Według niego dział wsparcia technicznego NETASQ okazał się solidnym zespołem, który potrafił pomóc jego ludziom w kompleksowym, wieloprocesorowym środowisku. Stwierdził również, że wiedza i zapobiegliwość, które NETASQ wniósł do sieci w Cambridge spełniły ich wymagania.

W Cambridge doceniono kompleksową i bardzo czytelną dokumentację NETASQ. Z podobnym uznaniem odniesiono się do oferty szkoleń oraz faktu wykorzystywania wiedzy przekazanej NETASQ przez partnerów i klientów podczas kolejnych wdrożeń.

"Próbowaliśmy wielu konkurencyjnych do NETASQ rozwiązań i odkryliśmy że ich wdrożenie byłoby zbyt żmudne. Proste przeszukiwanie logów wymagałoby dużej wiedzy i zdolności technicznych. Intuicyjny NETASQ Administration Software Suite zapewnia zaawansowane raportowanie oraz monitoring funkcji, co pozwala nam na proaktywne radzenie sobie z wyjątkami" powiedział Mackey.

Korzyści po wdrożeniu:

  • Błyskawiczny zwrot inwestycji
  • Ekstremalnie skuteczna technologia - brak wtargnięć od stycznia 2006
  • Szybki, doświadczony dział pomocy technicznej
  • W pełni dostępne i intuicyjne narzędzia administracyjne

 



Produkty powiązane